اسکنر اثر انگشت

خرید اسکنر اثر انگشت – 5 نکته مفید در انتخاب و خرید

امروزه از اسکنر اثر انگشت (fingerprint Scanner) برای کاربردهای مختلف استفاده می شود. بعضی از کاربردها برای محدود کردن دسترسی به رایانه ها استفاده می شوند که به عنوان اسکنر اثر انگشت رایانه ای شناخته می شوند.

 

برخی دیگر از این اسکنرها برای احراز هویت کاربران و افراد هنگام مراجعه به اماکنی مانند دفترخانه‌ها، مراکز پلیس +10 و … استفاده می‌شوند. شرکت های بزرگ حتی از سیستم های اسکنر انگشت برای چاپ انگشت بیومتریک استفاده می کنند.

مهم نیست که از اسکنر خود برای چه چیزی استفاده می کنید ، مهم است که در هنگام خرید یک تصمیم عاقلانه بگیرید.

این مقاله برای کمک به شما در خرید دستگاه چاپگر انگشت با کیفیت و متناسب با نیاز شما است. با راهنمای خرید اسکنر اثر انگشت وب سایت Akams.ir همراه باشید.

 

مشاوره و نکات مربوط به چاپگر انگشت

نکته شماره 1 – دقت را در نظر بگیرید

یکی از اولین مواردی که هنگام خرید اسکنر اثرانگشت باید در نظر بگیرید ، دقت دستگاه است.

شما می خواهید اطمینان حاصل کنید که هنگام نصب اسکنر ، رد و قبول غیر درست رخ نمی دهد. شاید لازم باشد که برخی از بررسی ها را برای یافتن میزان خطای برابر یا EER ، روی دستگاه اسکنر اثر انگشت انجام دهید.

اسکنر اثر انگشتی که خریداری می کنید باید دارای کمترین میزان خطا باشد ، بنابراین باید مطمئن باشید که بهترین نتایج را از اسکنر اثرانگشت بدست اورید.

بنابراین اگر میخواهید که یک اسکنر با تعداد خطای کم داشته باشید حتما، دستگاهی را انتخاب کنید که تعداد خطای آن کم باشد. درباره این مورد می‌توانید از فروشنده و یا وب سایت‌های اینترنتی و گزارشات کاربران استفاده نمایید.

نکته شماره 2 – گزینه هایی را انتخاب کنید که اثر انگشت چندگانه را ذخیره می کنند

بیشتر کاربران ، اسکنر اثر انگشتی رامی خواهند که توانایی ذخیره چندین اثرانگشت را داشته باشد. حتی اگر یک اسکنر اثر انگشت رایانه شخصی داشته باشید ، احتمالاً می خواهید به بیش از یک نفر دسترسی داشته باشید.
اسکنرهایی که برای شرکتهای بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند ، حتما به توانایی ذخیره چندین اثر انگشت نیازدارند. قبل از تصمیم گیری در موردتهیه اسکنر مناسب برای نیازهای خود ، وقت بگذارید تا دریابید که چه تعداد فایل اثر انگشت را می توان توسط اسکنر نگه داشت ، بنابراین چاپگر اثرانگشت را خریداری کنید که برای برنامه خاص شما کارایی دارد.

نکته شماره 3 – سهولت استفاده را بررسی کنید

هنگام خرید دستگاه اسکنر اثر انگشت ، سهولت استفاده نیز مهم خواهد بود. آخرین چیزی که شما نیاز دارید یک اسکنر چاپ است که کار با  آن ساده باشد .

شما می خواهید هنگام خرید اسکنر از بروزاحتمالات یا مشکلات فنی جلوگیری کنید ، بنابراین استفاده از آن باید برای همه راحت باشد. در بسیاری از موارد ، این ایده خوبی است که بخواهید سیستمی را که در نظر گرفته اید امتحان کنید تا اطمینان حاصل کنید که بدون مشکل می توانید از آن استفاده کنید.

نکته شماره 4 – به دنبال برندهای برتر باشید

همانطور که به دنبال گزینه های اسکنر اثرانگشت مناسب هستید ، به دنبال برندهای برتر در صنعت فناوری بیومتریک باشید. معمولاً شما می خواهید با مارک های برتر و مشهور کار کنید.

به اعتبار برندهای برتر مراجعه کنید تا بدانید کدام یک از آنها بهترین ارتباط را با مصرف کنندگان دارند. اگر نام تجاری روی دستگاه چاپگر انگشت  کمی شناخته شده نباشد ، باید تحقیقات بیشتری انجام دهید تا دریابید که این شرکت محصولات با کیفیت را ارائه می دهد یا خیر.

اسکنرها ی برند از سطح بالایی از فناوری استفاده می کنند ، بنابراین خرید از نام های برتر هنگام خرید اسکنر اثر انگشت بیومتریک نکته خوبی برای دنبال کردن این محصولات  است.

نکته شماره 5 – فروشگاه مقایسه

در هنگام پیدا کردن دستگاه اسکنر اثرانگشت مناسب برای نیازهای خود ، وقت لازم برای مقایسه فروشگاه ها را در نظر بگیرید. پس از شناختن برخی از مارک های برتر ، شروع به مقایسه آن مارک ها و اسکنرهای آنها بین فروشگاه های مختلف کنید.

شما در حال مقایسه ، میتوانید به قیمت‌ها هم نگاه کنید. با این حال باید درنظر بگیرید  که شما همچنین باید نیاز ها  و ویژگی های اسکنر مطلوب خود را مد نظر بگیرید و سپس تصمیم بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید