[vc_row css=”.vc_custom_1531552403914{margin-bottom: 20px !important;padding-top: 30px !important;padding-bottom: 30px !important;}”][vc_column][woodmart_responsive_text_block size=”small” align=”right” woodmart_css_id=”5fa7a1687cf77″ woodmart_empty_space=”” content_width=”100″ inline=”no”]

سوالات متداول و راهنمایی‌های ارسال

[/woodmart_responsive_text_block][woodmart_responsive_text_block size=”small” align=”right” woodmart_css_id=”5fa7a1474c550″ woodmart_empty_space=”” content_width=”100″ inline=”no”]

+ چطور می‌توانم از اصل بودن کالاهای خریداری شده مطمئن شوم؟

پاسخ: با وارد کردن Reference Code و یا بارکد کالا در سایت تولیدکننده محصولات می‌توان از اصل بودن کالا اطمینان حاصل کرد.

+می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

بله، با تماس با شماره فروشگاه (در ساعات کاری). مرکز خدمات مشتریان Akams آماده ثبت سفارش مشتریان گرامی خواهد بود.

+ برای سفارشم نیاز به کمک دارم. با چه کسی باید تماس بگیرم؟

خدمات مشتریان Akams، با شماره تلفن ‏۰۲۱-۸۶۰۹۷۰۳۳ از ساعت ۸ الی ۱۸ پاسخگوی تمامی سوالات شما عزیزان است. اگر در خارج از ساعات اداری سوالی برایتان پیش آمد پیغام بگذارید. ما در اولین ساعات روز کاری بعد با شما تماس می‌گیریم.

[/woodmart_responsive_text_block][/vc_column][/vc_row]